Znowu telefon z call center? Co zrobić, by Cię już nie nękali niechcianymi telefonami 😊
Dzisiaj wpis spoza zakresu księgowości oraz spraw gospodarczych, choć dzieje się sporo, i postaram się tematy systematycznie podsumowywać 😊
Ale tym razem chciałabym skupić się na temacie który często podnoszą moi znajomi czy rodzina, na który, mimo że może nie jest to dla każdego oczywiste, istnieje metoda.
Chodzi o temat niechcianych, nachalnych telefonów z call center. Kiedy takowe się pojawiają, można oczywiście blokować numer, niektóre jednak z instytucji mają wiele różnych numerów telefonów z których dzwonią do tej samej bazy klientów.
Jak pozbyć się problemu permanentnie? Oto odpowiedź w kilku krokach.
- Dowiedz się kto dzwoni, i zanotuj nazwę firmy bądź call center którego pracownikiem jest osoba dzwoniąca.
- Wejdź na stronę zapisanej firmy.
- Znajdź zakładkę „Kontakt” lub „Ochrona Danych Osobowych” czy taką w której znajdują się dane Inspektora Danych Osobowych.
- W zakładce tej firmy mają obowiązek podania kontaktu, przynajmniej mailowego bądź telefonicznego do Inspektora Danych Osobowych.
- Skontaktuj się z IDO i poproś o usunięcie Twoich danych z bazy.
Firmy mają obowiązek respektowania woli odnośnie Twoich danych osobowych, gdyż możesz nimi dowolnie rozporządzać w ramach RODO.
Po więcej informacji odsyłam was na stronę Urzędu Ochrony Danych Osobowych:
https://uodo.gov.pl/pl/223/1784?fbclid=IwAR335Pv5dVM0JpA_n5SCVYeE63dYijrqFXarJNm54-C1WsUghIx9WE-zYZA
Powodzenia! 😊
#uodo #ido #ochronadanych #niechcianetelefony #callcenter #jak #sobie #radzić #z #niechcianymi #telefonami #ochronadanychosobowych
Komentarze |0|
Tagi: #callcenter, #ido, #jak, #niechcianymi, #ochronadanychosobowych, #radzić, #sobie, #telefonami, #uodo, #z, niechcianetelefony